Państwo Kościelne Rotria
Przybycie Przywódcy Ludu Szlacheckiego - Wersja do druku

+- Państwo Kościelne Rotria (https://forum.rotria.net.pl)
+-- Dział: MIASTO APOSTOLSKIE (https://forum.rotria.net.pl/forumdisplay.php?fid=223)
+--- Dział: Piazza Navona (https://forum.rotria.net.pl/forumdisplay.php?fid=102)
+--- Wątek: Przybycie Przywódcy Ludu Szlacheckiego (/showthread.php?tid=404)

Strony: 1 2

Przybycie Przywódcy Ludu Szlacheckiego - Ametyst I Dziecię - 23.06.2016

Na Piazzna Navona przybył orszak złożony z jadącego na kucyku młodzieńca i towarzyszącej mu grupy zbrojnych jeźdźców, z których jeden dzierżył sztandar z herbem rodu Faradobusów, a inny flagę Zjednoczonego Socjalistycznego Królestwa Hirschbergii i Weerlandu.

Dzień dobry, szczęść Boże,

nazywam się Ametyst i pochodzę z królewskiego rodu Faradobusów. Pracuję jako płatny agent bialeński na tronie Hirschbergii i Weerlandu i francuski na tronie Anglii i Walii, ale to drugie to tylko na papieże papierze. Poza tym jestem bialeńskim arystokratą sprawującym urząd ministra propagandy w rządzie Księcia Prezydenta Medycejskiego, a także znanym przedsiębiorcą, oligarchą, wybitnym dowódcą i wychowawcą wielu pokoleń monarchosocjalistów. Dodam jeszcze, że mój były zięć władał kiedyś tymi sławnymi i doświadczonymi przez Sternika ziemiami.

Po raz pierwszy od początku mojego pontyfikatu na Tronie Przemysła postanowiłem odwiedzić Rotrię, która w końcu leży nie tak daleko mojej Ojczyzny, aby rozwinąć przyjacielskie stosunki i poznać Waszego Wielkiego Papę, o którym tak wiele słyszałem. Poza tym planuję zrobić małe zakupy i pozwiedzać. W prezencie przywiozłem Wam roczny zapas gumy Turbo, którą podrabiamy w Hirschbergii, abyście nie mówili, że Wam nie dali nigdy.

[Obrazek: chewing-gum-a90f1febb2c210a7d535e0493753fc18.jpeg]

Odp: Przybycie Przywódcy Ludu Szlacheckiego - Maurycy Orański - 23.06.2016

Wielkiego Papę Co to ma znaczyć?  >Sad

Odp: Przybycie Przywódcy Ludu Szlacheckiego - Ametyst I Dziecię - 23.06.2016